TARNIMISE TINGIMUSED

* Kohaletoimetamise tasu 5,00 

* Kauba kättesaamine Samsonite kauplusest tasuta

Kaupade kättetoimetamine

Kohaletoimetamine üle Eesti. Kui teie tellitud toode on laos, tarnime seda 1-7 tööpäeva jooksul. Kui teie tellitud toode ei ole laos, me võtame teiega ühendust ja teatame, et tarneaeg on kauem. Maksimaalse jõudluse aeg ei tohi ületada 3 nädalat. Tarnepäeval kuller võtab teiega ühendust telefoni teel ja tarnib kauba teie aadressile tööpäeviti kella 8:00-18:00.

Kauba kättesaamine Samsonite kauplusest

Teil on võimalik kaubale järele tulla  Tallinnas asuvatesse Samsonite poodi, väljastamise aadressi teatame e-meili teel.

Tellitud tooted saab kätte lahtiolekuaegadel isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel.

* Kui teil on küsimusi toimetamise kohta, palun saatke neid e-maili teel: e-pood@samsonite.ee

Makseviisid:

E-pangandus - saate makseid kasutades kõigi peamiste Eesti pankade elektroonilist pangandussüsteemides makseplatvormi www.paysera.com kaudu.

Pangaülekanne - Teil on võimalik maksta pangaülekandega kasutades järgmised rekvisiidid *.

Rekvisiidid:

Saaja: Osterode OÜ

IBAN:  EE931200001238081829
Pank:  AS Citadele Banka Eesti Filiaal
Ettevõtte registrikood: 10866433

KMKR: EE100761692

Aadress: Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn, Eesti

Selgitus: Kindlasti märkige tellimuse number

NB: Selgitusse märkige kindlasti tellimuse number!

TAGASTUS

Kliendil on õigus 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest kaup tagastada. Sellel juhul:

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis, ehk täpselt sellises seisundis nagu see oli kauba Kliendile üleandmisel.

Kulud tagastamise eest (hea kvaliteediga kaup) maksab Klient. Juhul kui tellitud kaup oli defektiga, siis Klient peab Müüjat teavitama kauba defekti suhtes kohe telefonil nr +372 56 879 179 või e-posti teel: e-pood@samsonte.ee vabas vormis koostatud aktiga, kus on täpselt kirjeldatud kaubal või pakendil tekkinud defekti suhtes ja seejärel saame kokku leppida kuupäeva/kellaaja kauba ümber vahetamiseks. Sellel juhul:

Kui oli tellitud kauba komplekt (set- 2 või 3 kaupa kokku ), siis peab tagastama kogu komplekti.

Kauba tagastamisel, saadab Klient Müüjale emailile: e-pood@samsonite.ee täidetud tagastusvormi (mille saab siit), ja ka lisab seda Kauba tagastussaadetisele tähitud postiga.